ثبت‌نام آزمون کارداني علمي ‌کاربردي از 23 آبان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 46
نویسنده : مولوی

جام جم آنلاين: ثبت نام آزمون دوره کارداني 1389 دانشگاه علمي کاربردي از ساعت 9 صبح روز يکشنبه 23 آبان آغاز و در روز يکشنبه 30 آبان ماه پايان مي‌پذيرد لذا کليه داوطلبان متقاضي ثبت نام مي توانند در اين روزها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش مهر، داوطلبان شرکت کننده در اين آزمون بايد داراي ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش­ساله نظري و هنرستان) يا ديپلم سه ساله نظام جديد، ديپلم نظام جديد فني و حرفه‌اي و يا ديپلم نظام جديد کاردانش باشند.

ثبت‌نام براي شرکت در آزمون دوره‌هاي کارداني دانشگاه جامع علمي ـ کاربردي سال 1389 که در دفترچه راهنما درج شده، منحصراً به دو روش و از طريق سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني: www.sanjesh.org امکان‌پذير است. لذا داوطلبان لازم است به يکي از دو روش پرداخت اينترنتي و مراجعه به دفاتر پستي اقدامات لازم را به عمل آورند.

در روش اول داوطلب بايد به سايت سازمان سنجش مراجعه و دفترچه راهنماي ثبت‌نام از طريق سايت سازمان را دريافت کنند با توجه به اينکه پرداخت هزينه ثبت‌نام در اين روش به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، داوطلبان لازم است به وسيله کارت‌هاي عضو شبکه بانکي شتاب که پرداخت الکترونيکي آنها فعال است، با مراجعه به سايت سازمان و پرداخت مبلغ 64 هزار ريال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان در روش دوم بايد با مراجعه به دفاتر پستي براي تهيه دفترچه راهنماي شرکت در آزمون و کارت اعتباري اقدام کنند همچنين پرداخت مبلغ 64 هزار ريال بابت دريافت يک کارت اعتباري ثبت‌نام و دفترچه راهنماي شرکت در آزمون از داوطلب دريافت مي شود.

داوطلب بايد پس از مطالعه دفترچه راهنماي شرکت در آزمون و آشنايي با کليه شرايط و ضوابط آزمون با مراجعه به سايت اينترنتي سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دفترچه راهنماي آزمون دوره‌هاي کارداني دانشگاه جامع علمي ـ کاربردي سال 1389و همچنين نحوه ورود به سايت براي ثبت‌نام و اقدامات لازم براي انجام ثبت‌نام اينترنتي در سايت سازمان آمده است.

داوطلبان آزمون مي توانند از 7 تا 9 آذرماه جهت مشاهده يا ويرايش اطلاعات خود به سايت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

تاريخ پرينت و دريافت کارت ورود به جلسه از طريق سايت سازمان طي اطلاعيه‌اي که در روزهاي دوشنبه 6 و 13 دي ماه در نشريه پيک سنجش منتشر خواهد شد، به ‌اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

آزمون کليه گروه­هاي آموزشي اين دوره در روز جمعه 17 آذرماه برگزار خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: خواندنی های روز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: